سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
پنج شنبه 99 دی 18 , ساعت 11:31 صبح

[عکس: doctor-price.jpg]

بیماری بواسیر یا همان هموروئید از عارضه های به شدت آزار دهنده و دردناک بوده تا جایی که ممکن است روند زندگی عادی فرد را با اختلال مواجه کند. این بیماری در مراحل پیشرفته و یا در صورت عود مکرر می تواند بیمار را از انجام کارهای روزمره مانند نشستن باز دارد، تا جایی که فرد حتی نتواند به وظایف خود در محیط کار بپردازد.
اگر بخواهیم این بیماری را در یک جمله خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم هموروئید گشاد شدن عروق (سیاهرگ) در کانال مقعد و یا خارج از آن بر روی دریچه مقعد است که التهاب آن را در پی دارد. علت این امر عمدتاً وارد آمدن فشار به این عروق در اثر عوامل متعدد است. اما شایع ترین علت معمولاً ابتلای طولانی مدت به یبوست است.
اما برای درمان این بیماری روشهای مختلفی پیشنهاد می شود که هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. یکی از بهترین و جدیدترین متد ها که هزینه مناسبی هم دارد، درمان با لیزر است. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با هزینه جراحی بواسیر با لیزر بحثی اختصاصی داشته باشیم. پس حتما تا انتها همراه ما باشید.
وابستگی پیشرفت بیماری و هزینه لیزر بواسیر (هموروئید)
همان طور که اشاره شد، این بیماری در اثر گشاد شدن سیاهرگ ها در داخل کانال مقعد (بواسیر داخلی) و یا خارج از آن (بواسیر خارجی) ایجاد می شود. در نوع داخلی با گذشت زمان از شروع علائم و در صورت بی توجهی به درمان، عارضه پیشرفت کرده و این سیاهرگ آسیب دیده به مرور دچار پرولاپس یا افتادگی می شوند. در این صورت زائده ای گوشتی از مقعد خارج شده و در مراحل پیشرفته تر حتی با فشار دست نیز به داخل بر نمی گردد.
سیاهرگ آسیب دیده در اغلب موارد بهبود نمی یابد و لازم است توسط پزشک متخصص معاینه و درمان گردد که دو روش درمانی وجود دارد، روش اول و سنتی جراحی می باشد که تقریبا منسوخ شده است و روش دوم با استفاده از لیزر می باشد.
محاسبه و عوامل تاثیرگذار در قیمت
درمان بواسیر(هموروئید) با لیزر به عنوان بهترین روش این بیماری شناخته می شود. در این روش به جای استفاده از تیغ جراحی از اشعه لیزر برای برش بافت آسیب دیده استفاده می شود. اشعه لیزر موجب میشود، همزمان با برش بافت، اعصاب و عروق آسیب دیده ترمیم شوند. همین امر درد بیمار و شدت خونریزی را به حد قابل توجهی کاهش می دهد.
هزینه عمل بواسیر با لیزر وابسته به فاکتورهای مختلفی است، از همین روی تعیین دقیق قیمت کار مشکلی است و مسلماً برای هر بیمار متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی حدود یک تا میلیون تومان می باشد. اگر قصد دارید، اطلاع دقیقی از این مبلغ داشته باشید میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا بصورت حضوری و رایگان توسط پزشک معاینه گردید.
لازم به ذکر است، که این هزینه بسته به مقدار دستمزد جراح، هزینه مرکز و لوازم مصرفی و همینطور میزان پیشرفت بیماری و متغیر است.
نحوه پوشش دهی بیمه 
نکته مهمی که در رابطه با هزینه درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر وجود دارد، این است که این هزینه توسط بیمه های درمانی پرداخت نمی شود،  زیرا بیمه درمانی هزینه جراحی های سرپایی و زیر 6 ساعت بستری در بیمارستان را نمی پردازد. البته اکثر بیمه های تکمیلی هزینه آن را پوشش میدهند و پرداخت میکنند.
در کل با توجه به اینکه با استفاده از لیزر نیاز به بستری و دوران نقاهت پس از درمان ندارید، هزینه آن به مراتب نسبت به شیوه سنتی جراحی در بیمارستان به مراتب پائین تر می باشد.
از دیگر مزیت های درمان با لیزر می توانیم به این موارد اشاره کنیم:
[list]
[*] درمانی سرپایی و سریع (در کمتر از نیم ساعت)
[*]بدون ایجاد احساس درد با حداقل خونریزی ( زیرا لیزر همزمان با برش بافت ها و اعصاب آسیب دیده را ترمیم می کند)
[*]بدون آسیب به بافت های اطراف ناحیه
[*]بدون نیاز به طی کردن دوران نقاهت طولانی
[*]بدون نیاز به تعویض پانسمان

 

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=48903

http://www.topforum.ir/threads/272705/

http://forum.firooz.com/viewtopic.php?f=174&t=11778

http://www.forum.scriptcamp.ir/Forum/Post/2662

https://bit.ly/3hPOLHT

https://articlesmaker.com/submission-guidelines/

https://bit.ly/38lQsdb

http://forum.semeng.ir/thread-31611.html

http://mimnama.rzb.ir/Forum/Post/438

https://bit.ly/2LxnHRW



لیست کل یادداشت های این وبلاگ