سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بى دانستن فقه به بازرگانى پرداخت خود را در ورطه ربا انداخت . [نهج البلاغه]
 
شنبه 101 آذر 5 , ساعت 6:2 عصر

یکی از تخصصی ترین و بهترین کلینیک ها در تهران برای عمل لیزر فیستول مقعدی کلینیک زارعی می باشد که با دارا بودن کادری با تجربه و حرفه ای تا پایان دوره درمان بیمار را همراهی می کنند. کلینیک ما ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5 بوده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح الی 22 در خدمت شما عزیزان می باشد.

بهترین متخصص فیستول در تهران کیست؟

هزینه درمان یا عمل فیستول مقعدی با لیزر

در رابطه با هزینه درمان فیستول با لیزر که شاید برای بسیاری از شما دوستان سوال باشد باید بگوییم که این عمل کاملا سرپایی است و بدون نیاز به انجام بستری و بیهوشی صورت می گیرد از این رو هزینه ی آن به مراتب از هزینه های درمانی بیمارستان و انجام عمل جراحی پایین تر خواهد بود.

اما در رابطه با هزینه ی دقیق باید بگوییم که برآورد کردن دقیق هزینه ی انجام این کار نیاز به بررسی و انجام معاینات پزشکی دارد تا به طور دقیق مشخص شود که محل فیستول و اندازه ی آن چقدر است.

در ضمن اینکه لیزردرمانی فیستول مقعدی امکان بازگشت مجدد بیماری را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و به صفر می رساند در حالی که در روش عمل جراحی امکان بازگشت مجدد و عود آن وجود دارد از این رو شما 1 بار و برای همیشه بابت آن هزینه خواهید کرد.

لیزر فیستول مقعدی در تهران


شنبه 101 آذر 5 , ساعت 6:0 عصر

در حقیقت خیر! متاسفانه برخی از بیماران این باور غلط را دارند که با ترکاندن #کیست در خانه از دست آن راحت شده و بیماری درمان می شود. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه بوده و فقط شرایط را بدتر می کنند.
زیرا پس از این اتفاق #عفونت می تواند به صورت گسترده در قسمت های مجاور و کمر پخش شده و منجر به ایجاد #کیست_های_کوچک شود. در نتیجه وضع آن نسبت به قبل بدتر می شود.
ولی در برخی از موارد بدون اینکه افراد کاری کنند، ممکن است کیست بترکد. که در این موارد سریعا در اول وقت باید به یک متخصص جراح عمومی مراجعه کنید.
#سینوس_مویی
#کیست_مویی_کمر
#سینوس_پیلونیدال

درمان کیست مویی


شنبه 101 آذر 5 , ساعت 5:49 عصر

یکی از بسترهای مناسب برای انتقال زگیل پا محیط های مرطوب می باشد. در نتیجه در استخر ها شانس انتقال این ویروس بالاست. همچنین در صورت دست دادن با شخصی که زگیل فعال یا سرباز در دست خود دارد، ممکن است که ویروس اچ پی وی منتقل شود.

لازم به ذکر است که سویه خطرناکی از ویروس اچ پی وی وجود داشته که منجر به زگیل تناسلی می شود. اچ پی وی از نوع زگیل تناسلی فقط از طریق رابطه جنسی و تماس نواحی تناسلی انتقال میابد.

علائم زگیل پا و دست

به طور طبیعی افراد از این زگیل ها احساس خوبی نداشته و خجالت می کشند. از طرفی دیگر، رشد آنها روی دست و پا می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی شود. ممکن است که زگیل های پا اکثرا با میخچه یا پینه به اشتباه گرفته شوند. پس به خوبی باید با علائم زگیل دست و پا آشنا باشید تا در صورت ابتلا بتوانید به خوبی آنها را تشخیص دهید. این نشانه ها عبارتند از:

  •  خارش خود زائده و اطراف آن
  • قرمزی و التهاب
  • احساس درد یا سوزش در اثر تماس با اجسام
  • برامدگی های زبر و سفت

در موارد جدی تر زگیل های دست و پا می توانند دارای علائم زیر باشند:

  • خونریزی در صورت خارش زیاد یا گیر کردن به جسم های دیگر
  • عفونت و تکثیر سریع زگیل در صورت عدم درمان

شنبه 101 آذر 5 , ساعت 5:45 عصر

زمانی که منافذ پوست مسدود می شوند، روی سطح پوست یا زیر آن جوش ایجاد می شود. منافذ سوراخ های ریز و کوچکی در پوست شما هستند که به یک فولیکول درست زیرین منتهی می شوند. فولیکول حاوی یک مو و یک غده چربی است. این چربی باعث نرم نگه داشتن پوست شده و همچنین به حذف سلول های مرده کمک می کند.

متاسفانه، غدد چربی می توانند بیش از حد فعال شوند و مقدار زیادی چربی (سبوم) تولید کنند که باعث مسدود شدن منافذ می شود. دلایل تولید بیش از حد چربی پوست عبارتند از:

  • باکتری
  • هورمون ها
  • تعریق غیرعادی
  • وراثت ژنتیکی 
  • بهداشت نامناسب
  • رژیم غذایی مضر
  • تحریک پوست توسط عوامل خارجی

جوش مقعدی در کودکان

جوش در مقعد عفونتی است که باعث ایجاد یک پاکت چرک در نزدیکی مقعد می شود. این ناحیه ممکن است برای کودک شما خارش داشته باشد و بسیار دردناک باشد. بیشتر آبسه ها یا جوش ها در نشیمنگاه کودک به دلیل مسدود شدن غده مقعدی ایجاد می شوند که در نهایت عفونی می شود.

درمان

اگر برآمدگی در مقعد خود احساس کردید و فکر می کنید که این یک جوش مقعدی نیست، باید سریعاً برای تشخیص صحیح به پزشک مراجعه کنید.

اولین چیزی که در مورد جوش مقعدی باید به خاطر بسپارید این است که آن را فشار ندهید یا آن را با ناخن خراش ندهید. چند مرحله بهداشتی اولیه ممکن است برای حل مشکل کافی باشد.

درمان خانگی جوش مقعدی

برخی از روش های ساده که در خانه انجام می دهید، می توانند باعث بهبودی جوش در مقعد شوند یا آن را کامل تخلیه کنند. این روش ها عبارتند از:

  • کمپرس گرم: بهترین راه برای خارج کردن سریع عفونت اعمال گرما به این موضوع است تا جوش رسیده و تخلیه شود. همچنین میتوانید یک حوله را چندین مرتبه داغ کرده و روی پوست این محل بگذارید. لازم است این کار چند مرتبه در روز انجام شود.
  • بعد از هر بار اجابت مزاج کاملا محل را تمیز کنید.
  • هنگام استحمام و دوش گرفتن مقعد و باسن خود را با آب و صابون تمیز کنید.
  • لباس زیر نخی تمیز بپوشید که بیشتر از پارچه های دیگر هوا را از خود عبور می دهند.
  • در اسرع وقت لباس زیر خیس، مایو یا لباس های دیگر را در آورده و بشویید.
  • علت جوش زدن مقعد


لیست کل یادداشت های این وبلاگ