سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:23 عصر

عوامل زیر باعث افزایش فشار در رگ های هموروئیدی می شوند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:21 عصر

مراحل درمان همورئید
درمان هموروئید شامل کنترل خونریزی ، درمان عوارض هموروئید ، درمان خود هموروئید و درمان بواسیر یا هموروئید درزمینه حالات وبیماریهای خاص ( مانند حاملگی ، بیماریهای التهابی روده ، بیماران نخاعی ) می‌باشد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:20 عصر

هموروئید چیست

یک  نوع واریس وریدی است که در ناحیه رکتوم (راست روده ) ایجاد میشود . ممکن است این توده های  درمان هموروئید ی به بیرون مقعد هدایت شوند و گاهی نیز بر اثر پاره شدن وریدی خون در زیر مخاط و در داخل توده های هموروئیدی تجمع کرده که بسیار درد ناک است و معمولا در بیرون از مقعد ظاهر میشوند که برای رهائی از درد باید تخلیه و محل ان با لیزر سوزانده شود .
در اثر وارد شدن فشار زیاد در هنگام دفع این تجمع وریدی پرخون شده و متورم میگردد و در صورت تکرار فشار و یبوست  سطح ان زخم شده وباعث خونریزی میگردد . اغلب این خونریزی در انتهای دفع دیده میشود .
ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:19 عصر

تنش ذهنی همچنین یکی از دلایل اصلی بروز بواسیر است.اشخاصی که همیشه در عجله به سر می‌برند غالباً به هنگام مدفوع کردن دچار تنش می‌شوند.

آن‌ها بجای آنکه عمل مدفوع را به راحتی انجام دهند آن را به سرعت انجام دهند. بنابراین، فشاری که توسط ماهیچه‌های مقعد وارد می‌شود بر بافت‌های اطراف نیز تاثیر می‌گذارد. این فشار اضافی که از طرف مقعد وارد می‌شود و در نتیجه، احتقان سیاهرگ‌های آن در نهایت منجر به بروز بواسیر می‌شود. احتمالا یک عامل ارثی نیز در ایجاد بواسیر می‌تواند وجود داشته باشد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:16 عصر

یکى از شیوه های نوین به منظور درمان هموروئید به کارگیری از لیزر می باشد که آخر سر با برش و برداشتن بافت هموروئیدى همراه می باشد که با مورج های لیزر انجام می شود که شیوه ای گران قیمت بوده و برتری چندانى نسبت به جراحى ندارد.

ادامه مطلب...

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ