سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در باره کسانى که از جنگ در کنار او کناره جستند ، فرمود : ] حق را خوار کردند و باطل را یار نشدند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:40 عصر

همانطور که بیماران مبتلا به هموروئید درجه های مختلفی از همورئید را دارا هستند و هر بیمار یک میزان مشخصی از پیشرفت بیماری از درجه یک تا چهار را می تواند بگیرد، در خیلی از موردها در یک بیمار هر چهار قسمت درجه های مختلف بیماری درمان هموروئید را می توان در اطراف رکتوم را دید که روند تشخیص درمان ترکیبی بیماری را ضروری می سازد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:39 عصر

عمل کردن و برطرف نمودن هموروئید و بواسیر به شیوه جراحی باز غالبا به منظور بیماران مبتلا به همورئید درجه 3 و یا درجه 4 به کار می رود.

مراد از مبتلایان به همورئید درجه 3 و یا 4 افرادی می باشند که هموروئید آنها به مرحله دردآوری رسیده است و بالشتک همورئید آنها از مقعد خارج می ماند و بایست آن را با دست به درون فرو برد (درجه 3) و در بعضی دیگر بیرون افتادن بالشتکهای همورئید در بیرون از مقعد با درد خیلی زیاد همراه است و به درون نیز فرو نمی شود. (درجه4)

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:38 عصر

یکی دیگر از شیوه های درمان هموروئید با بستن کش لاستیکی یا رابربند می باشد که خیلی مورد توجه پزشک ها و مورد رضایت بیماران است.

  ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:38 عصر

یکی دیگر از شیوه هایی درمانی که در این سالیان خیلی شایع گشته جراحی هموروئید با استاپلر است. یکی از نشانه هایی که این شیوه را در مقایسه با جراحی همورئید به شیوه باز برتری می دهد درد حداقل این شیوه درمانی است.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:37 عصر

درصورتی که شما احساس کردید که علائم بواسیر را دارا میباشید تا یک هفته موارد زیررا انجام دهید واگر بهبود حاصل نشد به پزشک مراجعه کنید.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ