سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:29 عصر

 درمان بواسیر دردناک
به کارگیری از لگن آبگرم 39-40 درجه بدون بتادین و هر دفعه به مدت 15-20 دقیقه ، 3-4 مرتبه در روز?به کارگیری از ملین ها و فیبر های غذاییبهره گیری از بی حس کننده های موضعی مانند ژل لیدو کائینبهره گیری از ضد دردهای ایبوبروفن وغیره .

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:29 عصر

علامت ها و نشانه‌های مبتلا شدن به هموروئید غالبا به ناحیه ظاهر شدن آن وابسته است. رایج ترین نشانه های هموروئید دارای خونریزی و خون در مدفوع، درد، خارش‌، سوزش، ترشح‌ مخاطی‌ بعد ار دفع مدفوع،‌ ایجاد یک‌ برآمدگی در مقعد، التهاب‌ و تورم می باشد.

احتمال دارد خون‌ قرمز به‌ حالت رگه‌هایی‌ در دفع مدفوع مشاهده شوند و یا بعد از دفع مدفوع‌ مقدار کمی به‌ مدت‌کوتاهی‌ خونریزی از قسمت مقعد دیده شود. همینطور برخی وقتها این احساس امکان دارد به مبتلا دست بدهد که بعد از دفع مدفوع، راست‌ روده‌ به صورت کامل‌ تخلیه‌ نشده‌ است که البته این‌ حالت‌ در باره هموروئید حجیم درست است.

  ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:28 عصر

هموروئید یا بواسیر، حجیم شدن وریدهای مقعد و ضعف کناره مقعد می باشد که قادر است با التهاب خونریزی و در مواقعی با انسداد رگ بوسیله لخته خون توام باشد، در بعضی از اشخاص توانایی ژنتیکی آن یافت می شود و خونریزی ان می تواند به طور قطره و پس از دفع مدفوع و به حالت خون در مدفوع صورت گیرد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:27 عصر

پرولاپس (یعنی بیرون افتادگی هموروئید از مقعد)، خونریزی و به وجود آمدن کانونهای نکروزی در گره های هموروئید از نمونه عارضه های هموروئید هستند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 4:27 عصر

بیماری های در ارتباط با هموروئید یا بواسیر
 هموروئید با مراجعه به پزشک و معاینه فیزیکی تشخیص داده می شود. با دیدن مقعد و بافت کناره آن میتوان هموروئید خارجی و بواسیر داخلی را از هم تشخیص داد.

  ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ