سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا بر عهده شما واجبهایى نهاده ، آن را ضایع مکنید و حدودى برایتان نهاده از آن مگذرید و از چیزهایى تان بازداشته حرمت آن را مشکنید و چیزهایى را براى شما نگفته و آن را از روى فراموشى وانگذارده ، پس خود را در باره آن به رنج میفکنید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 98 اسفند 17 , ساعت 3:33 عصر

زگیل تناسلی یک بیماری آمیزشی شایع است که با نام hpv یا زگیل مقاربتی هم شناخته می شود. می‌توان گفت که این عارضه یکی از شایع ترین بیماری های جنسی در دنیاست. ویروس اچ پی وی انواع گوناگونی دارد که زگیل تناسلی یکی از آنهاست و علت اصلی ایجاد آن ویروس پاپیلومای انسانی است. تمام گونه های این ویروس خطرناک نیستند و حتی بعد از مدتی بصورت خود به خود از بین می‌روند.

با اینکه ویروس زگیل تناسلی به راحتی منتقل می‌شود اما رعایت نکاتی مثل نداشتن روابط جنسی گسترده و رعایت بهداشت می‌تواند فرد را از ابتلا به این عارضه مصون نگه دارد. البته بهترین و قطعی ترین راه پیشگیری از این عارضه تزریق واکسن گارداسیل یا hpv قبل از شروع فعالیت‌های جنسی در زنان و مردان است.

در صورت ابتلا به این ویروس می‌توانید از روش های پزشکی درمان زگیل تناسلی برای رفع علائم این بیماری استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که این ویروس تا همیشه در بدن شما باقی می‌ماند.

راه درمان قطعی زگیل تناسلی با لیزر

درمان زگیل تناسلی با لیزر

لیزر یکی از روش های پرکاربرد برای درمان قطعی زگیل تناسلی است که اخیرا مورد استقبال بیماران بسیاری قرار گرفته و به عنوان روشی نوین توانسته رضایت بالایی را جلب کند. در این روش با اشعه لیزر co2 بافت زگیل را از بین می‌برند و معمولا از آن برای زائده‌های بزرگ استفاده می‌شود. درمان زگیل تناسلی با لیزر به دلیل سهولت در مقایسه با روش‌های دیگر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان انتخاب کرد و در صورت استفاده از این روش مزایای زیر را خواهید داشت:

  • قطعی بودن درمان و کاهش ریسک عود مجدد بیماری
  • لیزر در یک جلسه انجام می‌شود و بدون عارضه است
  • در این روش بیمار حداقل میزان درد را تجربه می‌کند
  • تاثیر لیزر تقریباً دو برابر روش های دیگر درمان است
  • به لحاظ هزینه ای لیزر روش مناسب تری است

ادامه مطلب

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ