سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 99 اسفند 13 , ساعت 2:13 عصر

مشاهده دکتر زگیل تناسلی

بسیاری از افرادی که به زگیل تناسلی یا ویروس hpv مشکوک هستند، معمولا نمی دانند که باید به کدام دکتر متخصص مراجعه کنند.

ویروس hpv توسط پزشکان و متخصصان مختلفی قابل تشخیص و درمان است. اما انتخاب دکتر خوب برای زگیل تناسلی مسئله حائز اهمیتی است که در ادامه بطور مفصل به آن می‌پردازیم:

نگاهی به بیماری

زگیل تناسلی یکی از بیماری های عفونی و مقاربتی شایع است که از طریق رابطه جنسی و تماس پوست با پوست نواحی مخاطی منتقل می‌شود.

عارضه زگیل تناسلی ناشی از یک یا چند نوع ویروس پاپیلومای انسانی رایج است که بیش از 100 نوع مختلف دارد. این ویروس در بعضی از افراد علائمی ندارد و ممکن است بعد از چندسال خود به خود از بین برود.

اما انواع دیگر این ویروس خطرناکند و می توانند باعث ایجاد سرطان دهانه رحم، واژن، مقعد و سرطان آلت تناسلی شوند.

بنابراین اگر از نظر جنسی فعال هستید و به این ویروس مشکوک هستید، لطفا برای بررسی بیشتر به پزشک مراجعه کنید.

زیرا اطلاعات کم جوانان و همچنین عموم جامعه باعث گسترش روز افزون این بیماری و تبدیل آن به اینگونه سرطان‌ها می‌شود. تزریق واکسن گارداسیل تا قبل از شروع فعالیت های جنسی می‌تواند از ابتلا به انواع مختلف این ویروس جلوگیری کند.

برای درمان زگیل تناسلی به کدام دکتر مراجعه کنیم؟

معمولا افراد وقتی به وجود این ویروس در بدن خود پی می برند که علائم ظاهری آن را در نواحی تناسلی مشاهده کنند.

بیماری هایی مثل اسکین تگ هم علائمی مشابه با زگیل تناسلی دارند، بنابراین وجود هر زائده ای به معنی ابتلا به این بیماری نیست. برای تشخیص زگیل نیاز به انجام تست و آزمایشات مربوطه و همچنین مراجعه به دکتر متخصص است. اما دکتر زگیل تناسلی چه کسی است؟

دکتر پوست

درمان زگیل تناسلی با مراجعه به متخصص پوست و با استفاده از لیزر درمانی امکان پذیر است، اما باید عنوان کرد که متخصص پوست به عنوان دکتر زگیل تناسلی شناخته نمی شود.

همچنین دکتر متخصص پوست فقط برای درمان زائده های خارجی که حساسیت کمتری دارند، گزینه مناسبی است.

اگر تصمیم دارید برای درمان زگیل تناسلی به دکتر پوست مراجعه کنید، باید اطمینان حاصل کنید که پزشکتان از تجربه و مطالعات بالینی کافی در این زمینه برخوردار باشد.

دکتر زنان

به دلیل ارتباط مستقیم ویروس hpv با سرطان های دستگاه تناسلی و بخصوص سرطان دهانه رحم، توصیه می کنیم همه خانم هایی که رابطه جنسی داشته اند بدون توجه به اینکه علائمی دارند یا خیر، برای معاینات بالینی و همچنین انجام تست پاپ اسمیر و پی سی آر به دکتر زنان مراجعه کنند.

انجام معاینات دوره ای توسط دکتر زنان می تواند به تشخیص به موقع و کنترل زگیل تناسلی کمک کند. همچنین برای زائده های داخل واژن هم جراح و متخصص زنان یکی از گزینه های مناسب است، البته در صورتی که تجهیزات و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد.

دکتر اورولوژی

معمولا متخصصین اورولوژی جراح هم هستند و از این جهت می توان آنها را به عنوان دکتر زگیل تناسلی انتخاب کرد.

افرادی که دچار زائده های بزرگ هستند و نیاز به جراحی دارند، می توانند به دکتر اورولوژ مراجعه کنند.

پزشک اورولوژ به دلیل تخصص کافی درمورد آناتومی ناحیه تناسلی آقایان، بهترین گزینه برای زگیل های تناسلی داخل مجاری ادرار است. در غیر اینصورت ممکن است بیمار بعد از درمان دچار تنگی مجاری ادرار یا عود مجدد بیماری شود.

البته تجربه، تخصص و امکانات دکتر برای تشخیص و درمان زگیل تناسلی هم یکی از موارد مهم است که نباید ساده از کنار آن گذشت.

متخصص جراحی

با توجه به روش هایی که برای درمان زگیل تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد، بهترین گزینه ای که می توانید به عنوان دکتر زگیل تناسلی انتخاب کنید، متخصص جراح است.

دکتر جراح با تسلط کامل به انواع روش های جراحی، لیزر و کرایوتراپی زگیل تناسلی علاوه بر داشتن تجربه کافی در درمان انواع زگیل های کوچک و بزرگ، از امکانات و تجهیزات کامل هم برخوردار است.

بیمارانی که تمایل دارند در یک جلسه زگیل تناسلی آنها درمان شود، باید روش لیزر co2 را انتخاب کنند که توسط پزشک جراح انجام می شود.

درمان زگیل تناسلی با لیزر برای انواع زگیل با تعداد و اندازه های گوناگون و در هر نقطه ای از ناحیه تناسلی قابل انجام است و معمولا در یک جلسه زائده را بطور کامل از بین می برد.

مهم ترین سوالاتی که باید از دکتر زگیل تناسلی بپرسیم؟

 

https://virgool.io/@bedanim/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%B2%DA%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-fftcmdswbide


پنج شنبه 99 دی 18 , ساعت 11:31 صبح

[عکس: doctor-price.jpg]

بیماری بواسیر یا همان هموروئید از عارضه های به شدت آزار دهنده و دردناک بوده تا جایی که ممکن است روند زندگی عادی فرد را با اختلال مواجه کند. این بیماری در مراحل پیشرفته و یا در صورت عود مکرر می تواند بیمار را از انجام کارهای روزمره مانند نشستن باز دارد، تا جایی که فرد حتی نتواند به وظایف خود در محیط کار بپردازد.
اگر بخواهیم این بیماری را در یک جمله خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم هموروئید گشاد شدن عروق (سیاهرگ) در کانال مقعد و یا خارج از آن بر روی دریچه مقعد است که التهاب آن را در پی دارد. علت این امر عمدتاً وارد آمدن فشار به این عروق در اثر عوامل متعدد است. اما شایع ترین علت معمولاً ابتلای طولانی مدت به یبوست است.
اما برای درمان این بیماری روشهای مختلفی پیشنهاد می شود که هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارند. یکی از بهترین و جدیدترین متد ها که هزینه مناسبی هم دارد، درمان با لیزر است. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با هزینه جراحی بواسیر با لیزر بحثی اختصاصی داشته باشیم. پس حتما تا انتها همراه ما باشید.
وابستگی پیشرفت بیماری و هزینه لیزر بواسیر (هموروئید)
همان طور که اشاره شد، این بیماری در اثر گشاد شدن سیاهرگ ها در داخل کانال مقعد (بواسیر داخلی) و یا خارج از آن (بواسیر خارجی) ایجاد می شود. در نوع داخلی با گذشت زمان از شروع علائم و در صورت بی توجهی به درمان، عارضه پیشرفت کرده و این سیاهرگ آسیب دیده به مرور دچار پرولاپس یا افتادگی می شوند. در این صورت زائده ای گوشتی از مقعد خارج شده و در مراحل پیشرفته تر حتی با فشار دست نیز به داخل بر نمی گردد.
سیاهرگ آسیب دیده در اغلب موارد بهبود نمی یابد و لازم است توسط پزشک متخصص معاینه و درمان گردد که دو روش درمانی وجود دارد، روش اول و سنتی جراحی می باشد که تقریبا منسوخ شده است و روش دوم با استفاده از لیزر می باشد.
محاسبه و عوامل تاثیرگذار در قیمت
درمان بواسیر(هموروئید) با لیزر به عنوان بهترین روش این بیماری شناخته می شود. در این روش به جای استفاده از تیغ جراحی از اشعه لیزر برای برش بافت آسیب دیده استفاده می شود. اشعه لیزر موجب میشود، همزمان با برش بافت، اعصاب و عروق آسیب دیده ترمیم شوند. همین امر درد بیمار و شدت خونریزی را به حد قابل توجهی کاهش می دهد.
هزینه عمل بواسیر با لیزر وابسته به فاکتورهای مختلفی است، از همین روی تعیین دقیق قیمت کار مشکلی است و مسلماً برای هر بیمار متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی حدود یک تا میلیون تومان می باشد. اگر قصد دارید، اطلاع دقیقی از این مبلغ داشته باشید میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا بصورت حضوری و رایگان توسط پزشک معاینه گردید.
لازم به ذکر است، که این هزینه بسته به مقدار دستمزد جراح، هزینه مرکز و لوازم مصرفی و همینطور میزان پیشرفت بیماری و متغیر است.
نحوه پوشش دهی بیمه 
نکته مهمی که در رابطه با هزینه درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر وجود دارد، این است که این هزینه توسط بیمه های درمانی پرداخت نمی شود،  زیرا بیمه درمانی هزینه جراحی های سرپایی و زیر 6 ساعت بستری در بیمارستان را نمی پردازد. البته اکثر بیمه های تکمیلی هزینه آن را پوشش میدهند و پرداخت میکنند.
در کل با توجه به اینکه با استفاده از لیزر نیاز به بستری و دوران نقاهت پس از درمان ندارید، هزینه آن به مراتب نسبت به شیوه سنتی جراحی در بیمارستان به مراتب پائین تر می باشد.
از دیگر مزیت های درمان با لیزر می توانیم به این موارد اشاره کنیم:
[list]
[*] درمانی سرپایی و سریع (در کمتر از نیم ساعت)
[*]بدون ایجاد احساس درد با حداقل خونریزی ( زیرا لیزر همزمان با برش بافت ها و اعصاب آسیب دیده را ترمیم می کند)
[*]بدون آسیب به بافت های اطراف ناحیه
[*]بدون نیاز به طی کردن دوران نقاهت طولانی
[*]بدون نیاز به تعویض پانسمان

 

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=48903

http://www.topforum.ir/threads/272705/

http://forum.firooz.com/viewtopic.php?f=174&t=11778

http://www.forum.scriptcamp.ir/Forum/Post/2662

https://bit.ly/3hPOLHT

https://articlesmaker.com/submission-guidelines/

https://bit.ly/38lQsdb

http://forum.semeng.ir/thread-31611.html

http://mimnama.rzb.ir/Forum/Post/438

https://bit.ly/2LxnHRW



لیست کل یادداشت های این وبلاگ