سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 اسفند 25 , ساعت 1:12 عصر

 

بواسیر یا هموروئید، شقاق، فیستول و کیست مویی جزء عارضه های نشیمنگاهی به شمار می روند و عوامل مختلفی مثل اختلالات گوارشی، عدم رعایت بهداشت ناحیه مقعد، تغذیه غلط و… در بروز چنین عارضه هایی دخیل هستند.

بیماری های مقعد را نمی توان جزء عارضه های پرخطر یا کشنده دانست، اما ناراحتی هایی که به موجب اینگونه بیماری ها بروز پیدا می کنند، به شدت کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. علائمی که این عارضه ها ایجاد می کنند شامل درد و خونریزی، خارش و سوزش در ناحیه نشیمنگاهی است و معمولا در بیشتر آنها این علائم مشابه است. بنابراین در صورت مشاهده چنین نشانه هایی حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید و تشخیص قطعی را به عهده پزشک بگذارید. 

روش های گوناگونی برای درمان این عارضه ها وجود دارد که با توجه به نوع و شدت بیماری شما، دکتر یکی از این روش ها را پیشنهاد می دهد.

درمان کلینیک یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات لیزر درمان بواسیر ، شقاق، فیستول و کیست مویی با لیزر و تحت نظر پزشکان متخصص است که سابقه درخشانی در این زمینه داشته و با استفاده از بروزترین روش های درمانی و تجهیزات نوین و استفاده از روش لیزر درمانی در این مجموعه کاملا موفقیت آمیز و بدون بازگشت انجام شده است.

در ادامه به بررسی بیماری هموروئید و روش های درمان آن می پردازیم:

بیماری بواسیر یا هموروئید چیست؟

از شایع ترین عارضه های نشیمنگاهی است که افراد بسیاری در سنین مختلف به آن مبتلا می شوند. این عارضه مقعدی می تواند بسیار آزار دهنده و دردناک باشد و زندگی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. بواسیر یا هموروئید همان تورم و واریسی شدن رگ های ناحیه مقعد و انتهای راست روده است که در دو نوع هموروئید خارجی (بیرون از مقعد) و هموروئید داخلی (داخل مقعد) ایجاد می شود.

 

ادامه مطلب را اینجا مشاهده کنید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ