سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی، زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 تیر 25 , ساعت 9:39 صبح

در زمان های گذشته جراحی بواسیر یا هموروئید به روش سنتی انجام می شد که این روش بسیار دردناک بود و فرد بیمار میبایست تحت بیهوشی کامل قرار میگرفت و بعد از عمل باید حداقل ?2 روز در بیمارستان بستری میشد و چند روزی را هم در خانه باید استراحت مطلق میکرد.برای همین اکثر افرادی که در گذشته جراحی بواسیر انجام داده اند به عنوان یک خاطره تلخ از آن موقع یاد میکنند.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ?پیدایش دستگاه های لیزر، درمان بواسیر یا هموروئید به عنوان یک شیوه مدرن درمانی که این روزها بسیار مورد استقبال و رضایت بیماران قرار گرفته است به صورت یک عمل سرپایی با بی حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی و بدون درد و خون ریزی در کمتر از یک ساعت قابل درمان است.

درمان هموروئید با لیزر بدون عمل 

درمان بواسیر با رابربند

درمان هموروئید با داپلر

در این شیوه به هیچ نحوی از برش جراحی استفاده نمی شود و فرد بیمار بعد از ?درمان هموروئید با لیزر  میتواند بلافاصله به محل کار و یا زندگی روزمره خود برگردد بدون اینکه نیاز به بستری شدن و استراحت مطلق داشته باشد

این شیوه درمان هموروئید با لیزر احتیاجی به بیهوشی و حتی بی حسی نداشته و تنها به منظور همورویید یا بواسیر داخلی کارآمد می باشد و سبب کم شدن نشانه های بواسیر می گردد. استفاده از لیزر باعث می گردد درد پایین بیاید و همچنین اندازه بواسیر را نیز کوچک تر گردد. از این گونه لیزر نبایست در درمان بواسیر یا هموروئیدهای وخیم و حاد استفاده نمود.

برخلاف روش های جراحی سنتی که هنوز هم در بیمارستان ها مرسوم است و می بایست بیمار یک روز قبل از عمل و تا دو روز بعد از آن در بیمارستان بستری باشد و دوران نقاهت پردردی را پشت سر بگذارد، به لطف استفاده از لیزر درمان بسیار ساده، بدون درد و سرپائی می باشد و پس از انجام کار میتوانید به زندگی عادی بازگردید

برای درمان بواسیر با لیزر نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. دکتر بواسیر را بررسی و معاینه می کند و بر اساس میزان رشد و وضعیت بیماری اعلام قیمت می کند.

این روش تا چه اندازه کاربردی است؟

افرادی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند بواسیرشان برداشته می شود اما این که بواسیر عود کند یا نه به توانایی آنها در تغییر عادات غذایی و جلوگیری از یبوست بستگی دارد. بواسیر در پنج نفر از هر صد نفر که جراحی میکنند عود می کند.

مطالب مرتبط: فیستول و درمان آن

کیست مویی و درمان آن

نشانه های شقاق  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ